söndag 7 november 2010

Höstmys.


Idag har det varit en flitens dag. Jag vaknade utvilad och huvudet fullt av inspiration från gårdagens kvällslektyr. Jag började med att rensa ur alla blomlådor på sommarens döingar.





Och stoppade i gran- och enris istället.










Sötnos är med och hjälper till. Och tar en välförtjänt paus.














Växthuset fick sig en omgång också då jag slarvat en del den sista tiden.
















Sist men inte minst vill jag dela med mig ett mästerverk till alla er konstsjälar där ute. Så här kan det se ut när en oerfaren ger sig på ett förvuxet äppelträd. Bilden gör det inte riktigt rättvisa men det ser helt enkelt fördävligt ut.


Tack för idag nu ska jag fönstershoppa fröer och läsa min favorittidning Lantliv.

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar