måndag 5 juli 2010

Stenskott.

Jag har inte lämnat besked än angående om huruvida Villy och en korrumperad ska beta hos mig i sommar...

...men jag antar att bilden talar sitt tydliga språk.



Jag shoppade loss på Granngården i Tierp idag så nu jäklar ska här stängslas. Jag är utom all kontroll. Det är inte ens jag som fattar besluten åt mig som jag fattar åt mig själv!





Nu går mitt sömntåg... Imorgon är det premiär på lastbilskörskolan i Gävle. I höst kanske det är premiär på körskolan i Lagbostall, säg den sak jag inte kommer att kunna framföra vid en ålder av trettio... Godnatt och Sovgott... möjligtvis mitt eget sömntåg...

1 kommentar:

  1. Lök Nyponsson6 juli 2010 kl. 22:34

    Här finns en del tips om hönshuset
    http://hos.sandnet.se/stackmurs/Hons/huset.htm

    SvaraRadera