torsdag 1 september 2011

Boots av alla de slag.















Idag ska jag till min nya ridskola!

Inte nog med att jag kan börja bära upp mina cowgirlboots på riktigt jag kan dessutom bära vandrarkängor med gott samvete då jag och Christian ska ut på vår premiärtur nästa helg.

Hela 20 km från Sandviken via Gamla Grisslehamn vidare längs kusten med utsikt över Ålandshav och all historia på vägen till slutdestinationen vid Grisslehamns färgeläge och Hotell havsbaden där nybakta scones och en helg med helpension väntar.





Flera paket med skavsårsplåster ska med. Vi har bokat behandling Sköna fötter till ankomsten. Till vår stora glädje får vår trognaste följeslagare följa med för en liten extra slant.

2 kommentarer:

  1. Åhh vad häftigt....vad har du hittat den rutten?

    K.

    SvaraRadera
  2. På roslagsleden.se. Fast igår mailade jag Norrtälje turistbyrå och frågade efter karta att köpa som det står att man ska göra. De mailade tillbaka och undrade om jag var tossig, den etappen finns inte med hos dom, dom har inte ens elva etapper! Jag kopierade in deras egen info från hemsidan om Roslagsledens elva etapper i ett nytt mail och undrade om inte dom var lite tossiga. Vi får väl se om jag får någon karta!

    /J

    SvaraRadera