lördag 5 september 2009

Det ligger tydligen i tiden att "blogga" så jag tänkte göra ett seriöst försök trots min omoderna inställning till datorer.

Min blogg kommer att handla om just Gården Annelund, om någon nu skulle ha missat det, gården som jag och min underbara sambo precis har köpt. Vi har inte flyttat in än utan väntar på att få vårat gamla hus sålt. Mitt mål med den här gården är att kunna driva ett småskaligt ekologiskt lantbruk med ekologisk djurhållning och troligen med inriktning mot får.

Bloggen tror jag mig kunna bli en bra ventil för mitt evigt överhettade sinne, aldrig sinande projekt tar ständigt upp mina tankar och nu är det alltså projekt "Starta-ett-fungerande-ekologiskt-lantbruk" som härjar.

Jag för övrigt brukar kallas Jennifer och min ovärdeliga andra hälft här i livet kallas Christian, vi är 80-talister båda två och uppvuxna med våra familjer i Upplands väsby ca 2,5 mil norr om Stockholm stad.

1 kommentar: